czwartek, lipca 06, 2017

Konkurs z audiobookiem





Zapraszam do udziału w konkursie, w którym dwie osoby wygrywają audiobook "Perła. Afrykański przypadek księdza Grosera".

Zasady konkursu:

1. Polub moją Czytaninkę - KLIK
2. Polub profil sponsora nagrody StoryBox.pl - KLIK
3. Udostępnij wiadomość o konkursie u siebie na fb - a tutaj wrzuć link z udostępnieniem.
4. Odpowiedz na pytanie konkursowe:

Dlaczego to właśnie Ty chciałabyś/chciałbyś posłuchać tego audiobooka?



Regulamin konkursu:

1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga oraz fp Czytaninka.
2. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo StoryBox.pl.
3. Konkurs trwa od 06.07 do 13.07.2017 godz. 23:59.
4. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi do 7 dni od zakończenia konkursu.
5. Nagrodą w konkursie są 2 audiobooki "Perła. Afrykański przypadek księdza Grosera".
6. Konkurs skierowany jest do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
7. Laureaci nagrody mają obowiązek podesłać w wiadomości e-mail na adres czytaninka@onet.pl swój adres + nr tel. do trzech dni po wyłonieniu zwycięzcy, w celu wysłania nagrody. Jeśli do tej pory zwycięzca się nie zgłosi, wybiorę inną osobę.
8. Każdy uczestnik konkursu winien jest zapoznać się z regulaminem oraz zasadami konkursu. Zgłoszenie się w konkursie wyraża jednocześnie akceptację każdego punktu.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz.27 z późn. zm.).

10 komentarzy:

  1. Chcę posłuchać tego audiobooka, ponieważ byłby to mój pierwszy audiobook.
    Udostępniam : https://www.facebook.com/krzysztof.hawryszczyszyn/posts/1556720511069973?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę posłuchać tego audiobooka, ponieważ była by to dla mnie perłeka do słuchania
    udostepniam https://www.facebook.com/malgorzata.rolla0/posts/10211115904787352?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  3. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155422494723665&id=708973664
    Chętnie przygarnę audiobooka ponieważ ja jako bibliotekarz uwielbiam i zarazem muszę być do przodu z literaturą. A druga sprawa to taka, że mój dwuletni syn nie pozwala mi czytać wersji papierowej. Cały czas zawraca mamusi głowę:) więc zakładam słuchawki i idziemy jeździć traktorkiem , budujemy baby z piasku, jeździmy na rowerze, podlewamy kawiaty. O posiedzeniu w WC a nawet i nie wspomnę:)Synuś zadowolony i mamusia też. Także muszę wygrać by mieć co słychać:)
    Pozdrawiam
    Iza Wolanin

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.facebook.com/izawol żeby pokazać ,że udostępniłam.
    Tylko tyle udało mi się skopiować-mam jakiś problem:(
    Pozdrawiam
    Iza Wolanin

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy sie by w nawałę codziennego dnia i obowiązków posluchac i odpocząć wiec duze szczesvie by było gdy to sie spełniło Obsereuje jdk jako Barbara Pawlik A udostępniam u siebie na fb

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym posłuchać audiobooka" Perła" perły są piękne tytuł przyciąga
    "Wspomnienia są jak perły – mają w sobie coś z klejnotów i coś z łez"

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym posłuchać tego audiobooka, ponieważ po pierwsze kocham audiobooki, po drugie bardzo często podróżuję jako pasażer, a ponieważ mam chorobę lokomocyjną, nie mam możliwości czytania wersji papierowych – natomiast nie mam już tego problemu przy audiobookach, które niezmiernie upiększają moją podróż, po trzecie i najważniejsze jest to pozycja, z którą chciałabym się zapoznać, tym bardziej, że rzadko można się spotkać z tak dobrą lekturą ukazującą prywatne życia księży – bez zbędnego koloryzowania i uwielbienia względem kleru.
    Udostępniłam i polubiłam na Facebooku jako Mariola Zofia Laura Marszałek: https://www.facebook.com/Nana16210/posts/931284267024484

    OdpowiedzUsuń
  8. A wieczorkiem moi kochani, zapraszam Was do udziału w konkursie, w którym można wygrać audiobooka ;) Uwaga! Wygrywają dwie osoby! Szczegóły na blogu.

    StoryBox.pl <3

    http://czytaninka.blogspot.fr/2017/07/konkurs-z-audiobookiem.html . Czas dojazdu do pracy 30 min. W tym czasie w autobusie bądź tramwaju z mp3 słucham audiobooka. Aktualnie słucham kryminał "Czerwone gardło". Potem przekazuje małżonce i słucha na domowym sprzęcie
    Uwielbiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś źle skopiowałem , może teraz.
    https://www.facebook.com/marian.kluka.9

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :)
    Lubie lubię już od dawna :)
    Udostępniłam https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10213989998282892&id=1198585921
    A audiobooka bardzo bo chciałabym gdyż nie mam żadnego...
    Bardzo mnie ciekawi to.... Książki czytać kocham- papierowe nie ebooki. I ciekawi mnie jak słuchać książki czytanej :)
    Hmmmm. Może się przekonam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger