piątek, lipca 28, 2017

Zapowiedź "Zostań ze mną, Karolino" Alina Białowąs


PREMIERA: 08.08.2017




Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż mój blog Czytaninka objął patronatem medialnym książkę Zostań ze mną, Karlino Aliny Białowąs.




Czy wiem, jak niewyraźna jest granica między tym, co jest słuszne, a tym, co jest błędem?

Kiedy dotychczasowe życie Karoliny zaczyna się rozpadać, kobieta jest skłonna obwiniać o to wszystkich oprócz siebie. Jej związek z Rafałem stoi pod znakiem zapytania, przyjaciółka od kilku dni nie daje znaku życia, a rodzinne niedopowiedzenia i tajemnice mają coraz gorszy wpływ na relacje Karoliny z rodzicami. W dodatku były mąż postanawia z rozmachem ponownie wkroczyć w jej życie. Karolina przekonuje się, że dorosłość i dojrzałość to dwa zupełnie różne przymioty. Może to już najwyższa pora, żeby przestać kierować się jedynie emocjami? Może dłoń wyciągnięta w stronę najbliższych będzie w stanie wszystko naprawić?






Jesteście ciekawi jak potoczyły się losy Karoliny, którą już dwukrotnie gościłam na łamach mojej Czytaninki? Koniecznie zajrzyjcie w okolicach premiery książki, by przeczytać recenzję.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.

Copyright © 2016 Czytaninka , Blogger